09 d’agost 2012

Repte literari 11. Personatge més odiós

Hola a tothom!
Avui toca repte literari numero 11. Però com que l'11 original era "moment preferit del personatge graciós que més m'agrada" i en l'última entrada ja vaig posar els moments més divertits, me'l salto i passo directament al numero 12 (que passa a ser l'onze xD).

Aquest post va del personatge que m'hagi agradat menys, que l'hagi odiat. El més fàcil de tot seria dir l'Snape, de Harry Potter. Perquè és un personatge odiós en si mateix, està molt ben fet, diguem que la Rowling s'hi va esplaiar. 

Però si analitzo altres llibres que m'he llegit, no puc trobar un personatge tant tant ben fet (pensem que són 7 llibres on l'hem d'aguantar). Hi ha la Dolors Umbridge, de la mateixa saga, però només apareix en un llibre. Està molt ben feta i realment és una... dona desagradable, però jo sempre la vaig trobar més repel·lent que odiosa. 

N'hi ha un altre, La Bruja de los Paramos del llibre/pel·lícula The Howl's Moving Castle (de Diana Wynne Jones). Mai puc recordar si la bruixa de la pel·lícula és igual a la del llibre, però la odio. No fa més que posar pegues a Sophie, ella ho embolica tot i no para de posar-se enmig dels objectius de la pobre protagonista. 
És el personatge odiós perfecte, perquè no dóna pena en cap moment i és odiosa. 

En aquesta imatge podem veure les quatre cares d'aquesta dona: de principi a final. No us deixeu enganyar per la última imatge de velleta adorable: és odiosa i irritant igual xD


Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada