13 d’octubre 2012

Portada de La Cura Mortal revelada


Bon dia!!
Fa uns dies es va revelar la portada per a l'edició castellana del tercer llibre de la trilogia Maze Runner: La cura mortal de James Dashner.


L'editorial Nocturna Ediciones ha decidit conservar la portada de l'edició americana, al contrari del que ha fet l'editorial sud-americana VR Editoras, que la va canviar completament. 
Jo estic pendent de fer la ressenya del primer volum de la trilogia aquesta setmana, i actualment m'estic llegint el segon.

Si em veig molt apurada quan hagi acabat el segon i tinc pressa per començar el tercer, no em faria res comprar la versió llatina, si l'edició en castellà encara no ha sortit al nostre mercat (perquè en català estic segura que no la trobaré).
De fet estic segura que l'edició llatina està super bé, veient com han cuidat la presentació i les increïbles portades de la seva edició :)

Que tingueu un bon dissabte!!

1 comentari: