27 d’octubre 2012

Repte literari 17. Personatge bibliòfil

Bon dissabte a tothom! Espero que hagueu començat el dia millor que jo. Problemes, pluja, fred, no tinc ganes de res! Sort que puc fer una entrada tant insubstancial com aquesta per distreure'm una mica :)

L'explicació del repte la pots trobar aquí!

En aquesta entrada em toca decidir quins són els personatges bibliòfils que més m'hagin agradat. Sincerament suposo que vol dir els personatges que llegeixen llibres (dóna igual de quin tipus siguin). 

Hi ha dos tipus de personatges que podrien ser bibliòfils: els que llegeixen mentre nosaltres ens endinsem en la història, o aquells personatges que els escriptors descriuen com que llegeixen, però que al llarg del llibre o la sèrie no se n'acaben ni un. 

La Bella Swan de Twilight, per exemple se suposa que li agrada molt llegir. Peeerò en tota la saga (4 llibres i mig), només se'n llegeix un: Cims Borrascosos.

Un personatge que m'agrada molt i que llegeix molt és Hermione Granger, de la saga Harry Potter (como no xD). Tot i que no llegeix literatura, al final de la sèrie dóna la sensació que s'ha llegit tota la biblioteca de l'escola on estudia. 

La Luna Lovegood (protagonista de l'entrada anterior) també llegeix bastant. A la història la trobem llegint "El Tafaner" revista que edita el seu pare, però jo crec que també déu llegir altres coses. 

En Septimus Heap, personatge creat per l'Angie Sage, també és un bibliòfil empedernit. Però d'un altre tipus: és un estudiós. No llegeix llibres tant per plaer com per aprendre'n el contingut i saber com més coses millor. 

I aquí s'acaba l'entrada d'avui! Espero que el dia es vagi aclarant (literalment i figuradament) i que demà sigui un dia millor. Bon cap de setmana!

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada