30 de maig 2013

Repte 30 llibres: Un llibre que m'hagin prestat

Un llibre que m'hagin prestat...i que no hagi tornat. 
Un tema molt seriós i que tot amant dels llibres no hauria de fer, perquè tothom sap la ràbia que fa que no et retornin els llibres que has deixat prestats xD.

Però de tant en tant pot passar que el temps que tens un llibre es va allargant i no el tornes i mai te'l demanen i... al final ja és propietat teva.

No em sol passar perquè sempre retorno els llibres (en serio) o sinó ja s'encarreguen de recordar-m'ho.
Peeerò com en tot hi ha una excepció i hi va haver un llibre en concret que no vaig tornar mai. És un llibre petitó de 80 pàgines i gens conegut (tot i que sembli impossible) i que tracta d'una entrevista a J. K. Rowling. Aquí el teniu:

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada